До цього року на ринку 2-х тактних човнових двигунів в України потужність 10 к.с. була представлена:
- Tohatsu TM9,8BMS — лідер продажів,
- Mercury M9,9 — 100% копія Tohatsu TM9,8BMS тільки напис “Mercury 9,9”, зроблені на заводі в Японії.
- Yamaha 9,9 — відмінний двигун але щонайдорожчій серед брендів.
Серед китайського виробника на ринку пропонували наступні моделі:
- Parsun T9,8BMS — копія також “ Tohatsu TM9,8BMS”, але це вже не 100%, тому по якості програє як оригіналу так і “Mercury M9,9”.
- Hidea HD9,8 — також китайська копія “ Tohatsu TM9,8BMS”.
І тільки у Suzuki ніша потужності 10 к.с. не було моделі яку можливо було запропонувати.
Так в Україну вже давно завозяться і успішно продаюся 2-х тактні двигуни DT15AS – але це 15 к.с. і навіть по новому законодавству, двигуни такої потужності вже підлягають обов’язкової реєстрації човна в ГІМС.
Сам ринок човнових двигунів потужністю 5-10 к.с. доволі жвавий. Потужність 10 к.с. найбільш користується попитом (на нашу думку) .
Напевно тому Suzuki і вирішило в цьому 2021 році теж зайти в сегмент човнових двигунів потужністю 10 к.с.
Але зайти на ринок з новою моделлю в активний ринок дуже не просто. Тут потрібно мате якесь УТП. І так вони его мають.
- По-перше це ціна вона практично така як на двигуни 9,8 Тохатсу або 9,9 Меркурі.
- По-друге це: “береш 9,9 і за маленькі кошти поробляєш 15 к.с. – в тебе по факту 15 к.с.” на папері 10 к.с.
З одного боку це говорить про те що 15 к.с. буде менш приваблива , але ринок покаже.
В же до кінця лютого 2021 року ця модель буде доступна для наших покупців.
По тій інформації якою володіємо ми, вже вільних двигунів немає. Тобто хто зробив передоплату долучить свій двигун вже у березні.
Тому готуйте як кажуть “сані влітку”.